fellow rocker

zipping myself

"Pernahkah kau tanya kan tentang kebencian orang lain?" Aku lupa tanya-kan kebencian orang lain.


tak, aku sumpah aku tak marah cuma aku kecewa. Jadi cara yang terbaik untuk aku kali ini cuma berdiam. Diamkan diri melihat keadaan sekeliling. Sekarang aku tak minta lebih dari kau, cukup bila kau minta maaf.

kau tahu, there something in you make me come back, tapi itu dulu. sebab sekarang aku tahu, cinta itu ada di mana-mana. cinta pada tuhan, cinta pada keluarga, cinta pada haiwan. Dan kini, aku cuma fokus-kan kecintaan aku cuma untuk diri aku sendiri. aku perlu cinta-kan diri aku, dan takkan pernah berikan peluang untuk orang lain untuk acap kali melukakan nya.

well, kata orang barat, "Silence is a girls loudest cry. You can always tell shes really hurt when she starts ignoring you"

2 comments:

cik nana said...

Amoi cantik tak mau sedih-sedih nanti tak kiut >.<

Vesella Letcheva said...

nana. hehe. thanks. vee pn klu boleh taknak sedih-sedih hehe.