fellow rocker

Rakan Lama

Bila ayah buka cerita pasal rakan lama, dia mula ingatkan aku dengan rakan baik aku, nisa nama nya. Sama-sama lebam, Sama-sama teriak, Sama-sama menangis, pada mula-mula aku masuk taekwondo zaman 1999.  Ya lah, mana tidak, dulu umur 7 tahun, kena buka kaki luas2 bagi lurus, kena berlawan sesama sendiri yang ada di peringkat 1 belt putih tak kira berapa umur.
Tapi sengaja aku tanya-kan balik, siapa-kah nisa? bagaimana kah rupa nya?
Aku berharap nisa dapat mengenali aku dengan baik sekira-nya aku dan nisa tersempak suatu hari nanti.

Ayah mulai cerita nisa sebab aku susun balik belt belt taekwondo aku.
white, yellow, green, blue, brown. Maaf, aku tak ada belt putih, entah hilang mana. dan belt brown merangkap kepada belt merah sekarang, dan maaf, aku tak dapat graduate belt hitam. tak cukup power.

Anyway, i miss my childhood moment. Terutama masa-masa taekwondo. Banyak kenangan.

1 comment:

Sya Chot .. said...

perhh hebat3...:) sya rindu zaman main bnda ni,lps tu lama2 dah sambunga blja,mmg xde taekwando laa,buat seni pertahankan diri sendiri jer..hehe