fellow rocker

tak menarik

entry yang tak berapa nak menarik.
sebab hari ni rasa nak nangis puas-puas,
lepas tu nak janji esok dah tak nak menangis benda yang sama dah.

kalau menangis tu boleh buat makan, dah keluar jadi muntah, sebab muak
muak dengan benda yang sama untuk terus menerus

sebab penat untuk tabah-kan diri padahal sebenar nya diri tu lemah.
sebab penat untuk maafkan orang yang tak sedar siapa kita sebenar
sebab dah muak untuk terus menerus kata-kan pada diri "jangan ego" tapi di sebelah pihak tetap mahu menang sendiri.

jadi siapa kita untuk menyata-kan hal sebenar bila ego dah meninjak di atas kepala?
yang membuatkan diri lemah dan hati gundah.

tipu kalau aku cakap aku tak ego,
tapi tipu lagi kalau aku cakap aku tak sedih.
dan tipu lagi kalau aku cakap esok aku tak menangis.



No comments: