fellow rocker

lelaki sebaik ayah

dulu,aku pernah tuliskan tentang lelaki sebaik ayah. dan kini,aku akan terus hilang dari usaha mencari lelaki sebaik ayah,sehingga suatu hari nanti aku akn jumpa lelaki sebaik ayah. :') aku janji suatu hari nanti,aku akan jumpa. yang tak bongkak,yang tak menang sendiri,yang tak ego melebih dari status perhubungan,yang tak pernah melebihkan memberi harta dari kasih sayang,dan yang penting,yang boleh faham dan sentiasa di sisi tiap kali aku memerlu-kan,lebih-lebih lagi pada masa dalam minggu ini,di mana aku perlu kan sokongan untuk kuat selepas tahu sakit ayah. suatu hari nanti,aku pasti akan jumpa.



5 comments:

Etong said...

semua wanita mendamba si dia sebaik ayahnya. kerana bg kita, ayah kita lah yg terbaik. semoga kita semua mendapat yg terbaik. InsyaAllah.

Vesella Letcheva said...

yeap betul,dan semua lelaki pun mengharapkan perempuan sebaik emak nya. :)

Nia Kmj said...

one day there will be someone perfect for u dear :)
BTW, how's ur dad? hopefully he will be alright..i pray 4 da best for u n ur family

cik zureen said...

sangat susah untuk jumpa lelaki sebaik ayah yang sanggup bersusah demi anak-anak nya.. yang sanggup tak makan demi melihat anak tersenyum..

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih