fellow rocker

the 6th day

today i just keep on smiling. smile smile and smile.
i feeling great when i know someone love me the most. eventhou sometime we argue-ing.

tadi aku YM dengan encik boyfriend,tatkala encik boyfriend tengah sibuk sibuk kerja di ofisnya. walau ada lambat membalas setiap meseg yang aku kirim kan. kadang-kadang aku rasa macam nak ambil hati pun ada. tapi bila fikir-kan balik,tak apa la. dan sempat aku tanya-kan,
lebih kurang ayat ni.

"kau kata rumah banglo yang tempat kau bertapak tu haunted? cuba cerita-kan"

"a'ah haunted. kau nak tahu ke?"

"ya,aku nak tahu. cepat lah." sambil buat muka excited smiley.

"selalu malam-malam aku asyik fikir dan rindu-kan kau. kau tak rasa pelik ke? haunted kan sebab aku asyik terfikir dan rasa lain"

dan aku pun menjawab,

"ceh,itu bukan haunted"


okay,this too much. aku beria-ria nak tahu macam mana pengelaman haunted-haunted ni. HAHA.

p/s : kau tak pernah jadi sweet macam ni.


the 6th day,i end my day with full of beautiful day.

No comments: