fellow rocker

selamat tinggal nenek tercinta

suram nya suasana di rumah bila nenek pergi. );

daddy and grandma.

freezer kaca before di pindahkan ke keranda

and me sleeping behind here. );

di tanah perkuburan.


di saat nenek meninggal baru lah aku tahu yang aku ni darah kacukan bisaya. okay. aku pun x tauk pa mok madah la. isk isk. 19 tahun dah hidup di dunia baru tahu ada kacukan bisaya juga? okay stop it.

i dont know why i always thinking of my late beloved grandma. sikit pun tak pernah padam. and aku berani sumpah,grandma tak pernah marah aku sekali pun sepanjang aku hidup. can i be like you grandma? kalau nanti aku ada anak perempuan,aku nak buat nama anak aku emma dimai. tee hee. sebab aku suka nama emma. then,plus lagi nama nenek kesayangan aku dan yang sangat-sangat rapat dengan aku.

aku hanya mampu kata-kan,bye bye grandma. i love you.

No comments: