fellow rocker

Lelaki selepas ayah.


Lelaki ni yang aku sayang sangat selepas ayah. lelaki ini yang akan pujuk aku selepas ayah.Lelaki ini yang beli-kan aku barang selepas ayah. Lelaki ini yang manja-kan aku selepas ayah. Lelaki ini yang aku harap akan jaga aku selepas ayah.

dulu ayah yang selalu jaga,yang selalu manja-kan,sampai sekarang pun masih sama. sakit ayah yang masakkan air panas untuk mandi. sakit,ayah yang bagi-Kan ubat hantar ke katil awal pagi ikut jam. Terima kasih ayah. Lepas ni bagi lelaki ni pula jaga anis.

Lepas ni,aku harap lelaki ni akan jaga aku macam ayah jaga aku sebelum lelaki ini. cinta aku pada lelaki ini tak akan pernah pudar walau 3 tahun lebih bersama malah makin akrab walau tipu lah kalau aku cakap aku tak pernah gaduh dengan lelaki ini.

dan aku lah perempuan hati besi yang sukar untuk di luluhkan bila marah.

No comments: