fellow rocker

kutuk kutuk nanti terkutuk

kutuk kutuk ni memang dah jadi satu trend terkini. kalau boleh tak payah di-isu-kan sangat. kau,kau dan kau. pasti mengutuk di sana-situ. jangan kutuk banyak sangat nanti kau,kau dan kau terkutuk. sekurang-kurang nya aku respek dia sebab dia tak kutuk kau. dia tak kutuk belakang.

setiap kali kau semua kutuk dia,aku rasa macam ouh really? ya aku faham kau cemburui dia sebab dia dapat lebih dari apa yang kau ada.. tapi kau kau semua cuba diam kan sedikit. aku tahu sedikit-sedikit cerita kau tu kau tokok tambah. aku diamkan saja. aku dengar kau cerita,buruk-kan dia. ya,dia . . kawan yang faham aku. dia gadis nakal yang aku kenal sangat. aku tak suka kau kutuk-kutuk dia. aku rasa kau melampau sangat. semua cerita senyum cerita menangis dia aku tahu. tapi,pernah ke dia kusut kan kau? tak kan? she could be a bestfriend to everyone. but once you messed her up,its be vice versa. betul tak tipu.

jadi aku sarankan jangan kutuk-kutuk kawan aku lagi. aku tahu kau baca.

No comments: